torsdag den 2. august 2012

A few outfits

[dansk oversættelse efter billederne]

Just a few outfit pics from the last couple of days. I got a new phone so I've been using this app called Photo Grid. That way I won't have to post like three, four or even five photos to show you guys an outfit. I was considering starting an "outfits of the week"-post next week - go or no go? :) 

Top\\H&M - Shoes \H&M - Blazer\\H&M - Jeans\\Only - Scarf\\Forever18
So hard to dress with this weird Danish summer. 

Shirt\\ GinaTricot - Blazer\\Gina Tricot - Jeans\\Only - Shoes\\Converse - Bracelet\\Pilgrim
So awesome to have parents who basically live in German: new Allstars - 300 dkr!

Jeans\\H&M - Jacket\\Vero Moda - Shoes\\Bianco - Scarf\\Biance - Top\\Borrowed from Majse
Usually I wear heels like every day but since it's a five km walk to and from work I've been trying to wear flats as well, thank god for wedges! So easy to walk but so cuuuute.

New top from Gina Tricot - Living life Rock'n'Roll!

Her er lige et par billeder fra ugen. Har brugt en Photo Grid app på min nye mobil, så jeg ikke behøver uploade så mange billeder pr. outfit. Overvejer at begynde at lave noget ugens outfits - go eller no go?
Under billederne kan I jo se, hvor tøjet er fra. Jeg går faktisk normalt i høje hæle hver dag, men jeg har fem kilometer til og fra arbejde, så jeg har prøvet at gå lidt i flade sko. Og så synes jeg forresten det er vildt svært at klæde sig på til det her dumme danske sommervejr :(

XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar