onsdag den 29. august 2012

Time for a game

[Danish translation right after the English part!]

Okay so it seems there's a blogging game going on. Basically another blogger chooses you and then you have to post the fifth picture from your fifth album (in my case I used my facebook albums) and tell the story behind the picture. www.stine-ebbesendahl.dk asked me to participate and here's my photo:

Det ser ud til, at der er en lille blog leg i gang. En anden blogger vælger dig simpelthen og så skal du poste det femte billede fra dit femte album (i mit tilfælde, jeg brugte mine facebook album) og fortælle historien bag billedet. www.stine-ebbesendahl.dk bad mig deltage og her er mit billede:

I'm so glad I got this photo cause it was an amazing time. My bestie Danielle and I wanted to go to Skive Festival so bad but I couldn't afford it at all but then the night before my friend Emily was like "Here you go, just pay me back later. You shouldn't miss this". And I hurried to D's room the next morning and told her to get ready cause we were leaving in the afternoon! Love being spontaneous! This photo is from what ended up being one of the best nights ever and definitely one of the greatest concerts I've ever been too - Green Day!

Jeg er så glad for, at jeg fik det her billede, for det var en fantastisk tid! Min bestie og jeg ville SÅ gerne til Skive Festival, men jeg havde ikke råd. Men så kom min veninde Emilie aftenen før og sagde: "Her, bare betal mig tilbage senere. Du skal ikke gå glip af det." Jeg skyndte mig over til D næste morgen og sagde, at hun skulle gøre sig klar, fordi vi skulle afsted den eftermiddag. Elsker at være spontan! Billedet er fra, hvad der endte med at blive en fantastisk aften og helt sikkert en af de bedste koncerter, jeg nogensinde har været til - Green Day!

Most of the bloggers I would like to see do this already participated, but there's one more person I think should join in on the fun - therefore:
De fleste af dem, jeg gerne vil se gøre det her, har allerede deltaget, men der er en person mere, jeg synes skulle tage del i legen - derfor:

www.irishadzimahovic.blogspot.com please post your pic!

XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar