tirsdag den 31. juli 2012

Work work work

[dansk oversættelse under billederne]

Just a short update - I've been working these past couple of days, started at my new job at TM Partner yesterday and I really like it there! And I'm doing pretty good, actually there's like a very competitve atmosphere and therefore they told us that who ever sold the most would get a bottle of champagne - and guess who ended up bringing that home ;) 

Obviously Majse and I just HAD to celebrate my awesome first
day at work  and since we've been eating like nothing but salad
for a while so a little grease was DELICIOUS! Haha. Oh also,
today was another great day at work even though I'm feeling
kinda sick but hopefully I'll be better tomorrow :)


Jeg har arbejdet de sidste par dage - startede på mit nye job hos TM Partner i går og faktisk vandt jeg en flaske champagne allerede på første dag, fordi jeg solgte mest af os nye, og det fejrede mig og Majse med en omgang snasket mad efter et stykke tid med næsten intet andet end salat haha. I dag har jeg haft endnu en god dag på arbejde, selvom jeg er lidt syg, men jeg håber, jeg har det bedre i morgen :)

XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar