mandag den 13. august 2012

Sønderjylland

[dansk oversættelse under billederne]

I left for Sønderjylland saturday morning and I'll be going home tomorrow morning. Just wanted to show you what I did this weekend - check out the pics. 

Saturday:

So tiiiiiired.

Getting ready for Nybøl teltbal :)

Nybøl teltbal with Majse and Lasse :)
Sunday:
Sister <3

20-25 km walk just to get icecream.

Beautiful :)


Taking a break :)

Sunshinnnnne :)
 Monday:

Icecreammm :)

Lunch in Sønderborg with my sister :)

Beach :)

Summa :)
Two outfits (friday + monday)

Cut-off jeans//ONLY - Shoes//Trineswardrobe - Shirt//GinaTricot - Ring//Cubus

T-shirt//GinaTricot - Shorts//GinaTricot - Nail polish//Pieces - Heels//Posh - Purse//H&M


Jeg tog til Sønderjylland lørdag morgen og tager hjem igen i morgen tidlig. Lørdag aften var jeg til Nybøl teltbal med bl.a. Majse og Lasse og søndag og mandag hyggede jeg mig med min søster; 20-25 km gåtur bare for at få en gammeldags is haha og lækker frokost efterfulgt af strandtur i dag :)

XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar