onsdag den 22. august 2012

Outfit

[dansk oversættelse under]


Sorry about the not so great looking post. It's way harder to compose a blog post on a phone! Well I'm just enjoying the sunshine on Aarhus station before going to sønderjylland to visit my family and see some of my favorite girls. 
Here's what I'm wearing today. Btw the earrings are a diy project by www.stine-ebbesendahl.dk






Jeans//Divided by H&M - Tubetop//Sister's point - Lace bandeau//Just Female
Faux leather jacket//ONLY - Necklace//Gina Tricot - Shoes//Posh
Black purse//Vero Moda - Multi colour purse//Present from a friend, love it!



Undskyld det ikke så flotte indlæg. Det er meget sværere på telefonen! Men jeg sidder bare og nyder solen på Aarhus station inden jeg skal til sønderjylland og besøge min familie og se nogle af mine yndlings piger. 
Her er det jeg har på i dag. Øreringene er lavet af www.stine-ebbesendahl.dk


XOXO 





3 kommentarer:

  1. Du er hammer lækker! :D <3 uh glæder mig til at se dig snart!

    SvarSlet
  2. Tak mine piger! <3 glæder mig også Stine :*

    SvarSlet