mandag den 6. august 2012

Happy bday to me

[dansk oversættelse efter billederne]

So yesterday I turned 20 - yay! Some of my friends came to celebrate saturday night; party party. And my friend Camilla stayed and hung out sunday as well. Oh and Christina took me to a movie (Men in Black 3) last night - such a good movie! :)


Camilla, Marie-Louise, Nadja and Majse :)

Taking a break... in the middle of Føtex

Hangover-pizza

For those of you who never tried it - when you're
hungover an iceblend from baresso is the best thing ever.

haha, tipppppsy

<3<3<3

Lasse and Majse <3


Jeg blev 20 i går og det blev fejret lørdag aften med fest og besøg af nogle venner. Søndag blev min veninde Camilla og spiste hyggelig frokost og drak iceblends ved åen med mig. Og om aftenen tog jeg i biografen med Christina, som inviterede mig ind og se Men in Black 3 og den var så god! :)

XOXO


Ingen kommentarer:

Send en kommentar