lørdag den 28. juli 2012

Aarhus


(Dansk oversættelse under)

I left for Aarhus like 20 days ago and things definitely turned out better than expected. Check out the pictures to get an idea of what's going on in my life.


Jeg tog afsted til Århus for ca. 20 dage siden og tingene er helt sikkert endt bedre end forventet. Tjek billederne for at få en ide om, hvad der foregår i mit liv.


I'm currently staying with Maj-Britt -
this pic is from when we finally got a dvd player haha

Lige nu bor jeg ved Maj-Britt -
det her billede er fra, da vi endelig fik en dvd afspiller haha


We fixed the car!

Vi fiksede bilen!


<3 <3


I found a place to live so I won't be crashing with Majse much longer.

Jeg har fundet et sted at bo, så jeg skal ikke være ved Majse meget længere.


Finally it's summer in Denmark as well.
- I was walking home from work at 9 pm when I took this pic.
(btw I passed my test-week and got the job!)

Endelig er det sommer i Danmark også.
- Jeg var på vej hjem fra arbejde klokken 21, da jeg tog dette billede.
(forresten bestod jeg min prøve-uge og fik jobbet!)


XOXO.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar