søndag den 29. juli 2012

Weekend at my parents' place

[Dansk oversættelse efter billederne]

So thursday night I went to visit my family in Sønderjylland and now I'm back in Aarhus, so check out to pictures to see how my weekend was :)

Friday my brother turned 18 so my parents made deeeeelicious food and seriously, just look at the cakes! The one on the left was amazing. And I went to Germany real quick (it's within walking distance) and Fleggard had Converse Allstars on sale for like 300 dkr so obviously I got myself some new shoooes :)

I have a huge girl crush on Rita Ora atm and I've been listening to her music like all weekend!

I went for a walk to get a little fresh air and the weather was SO weird. Rain one minute and sun the next.

Aaaand I went back to Aarhus sunday with Majse :) Actually this weekend ended in the best possible way - last night I found out that I had been accepted at Aarhus University so August 27th I'll be starting my first semester as a Marketing and Management Communication major :) yay!

Torsdag tog jeg ned for at besøge min familie i Sønderjylland, og nu er jeg tilbage i Aarhus. Jeg har i denne weekend fejret min brors 18 års fødselsdag med god mad og super lækre kager! Så har jeg været i Tyskland, hvor jeg fandt et par Converse Allstars til 300 kr. Har gået mig en lang tur i det mærkelige vejr, der skiftede mellem regn og sol hvert øjeblik. Desuden har jeg fået mig et nyt girl crush (Rita Ora's musik er fantastisk!) og i går smuttede jeg så hjem til Aarhus med Majse, hvor jeg sluttede weekend perfekt med besked om, at jeg er optaget på Marketing and Management Communication på Aarhus Universitet, hvor jeg starter den 27. august! 

XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar