torsdag den 4. oktober 2012

Winter Wishlist

[Dansk oversættelse efter billede!]

This is almost a depressing post to write cause right now I'm just reminding myself that there's no way I'll be able to afford new winter clothes and I found soooo much cute stuff. Just wanted to show you some of it. Sad part is... this is just the stuff from Gina Tricot and not even close to being everything I want; they have a ton of great accessories, tees and awesome leggings, shorts and skirt so I had to pick out the best things for winter (an impossible task!). I love how many new amazing jeans they got as well! 

 
Det er næsten deprimerende at skrive det her indlæg, fordi det minder mig om, at jeg på ingen måde har råd til nyt vinter tøj og jeg har fundet såååå mange fine ting. Ville bare lige vise jer noget af det. Den triste del er... det her er kun fra Gina Tricot og ikke engang i nærheden af at være alt det, jeg gerne vil have; de har tonsvis af skønt tilbehør, tees og fede leggings, shorts og nederdele, så jeg var nødt til at udvælge de bedste vinter ting (en umulig opgave!) Jeg elsker desuden hvor mange nye fantastiske jeans, de har fået!

    XOXO                  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar