tirsdag den 9. oktober 2012

Bloglovin

[dansk oversættelse efter billede]
Hi guys!
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4099275/?claim=hbq79xwxxt6">Follow my blog with Bloglovin</a>

Here's a link to my blog on bloglovin. Hope you'll follow :) 

I moved into my new place sunday (cute apartment, right in the heart of Aarhus!) but sadly that means that for a couple of days blogging will be complicated because I can only use the internet when I'm in school. Also, I no longer have my big mirror which will make it much harder to show you my outfits but yesterday I got this AMAZING jacket from Monki: 


Linket for oven er til min blog på bloglovin. Håber I vil følge med! :)

Jeg flyttede ind i min nye lejlighed i søndags (super fin lejlighed lige i hjertet af Aarhus) men desværre betyder det, at jeg får lidt svært ved at blogge de næste par dage, fordi jeg kun har internet i skolen. Desuden har jeg ikke mit store spejl mere, så det er svært at tage outfit-billeder til jer, men i går købte jeg den her (ovenstående billede) FANTASTISKE jakke fra Monki.

XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar